tisdag 16 september 2008

Biljetter

Eftersom jag är bekväm av mig vill jag ha sittplats. Visserligen är det annan stämmning där på på ståplatsen, men vi kan ha bra "röj" även på sittplatsläktaren...

Var ute igår och beställde mina biljetter till Sundsvallsmatchen. Smidigt och bra att beställa på nätet, och det fanns hyfsligt med biljetter kvar till morgondagens match. Tidigare på dagen hade jag varit ute och kollat även på andra matcher och då konstaterade jag att det även fanns kvar emot Leksand. Förvåningen blev stor när jag senare på kvällen tvingades konstatera att Leksandsmatchen var utsåld på sittplats på kvällen. Tyvärr är det för mycket månad kvar av pengarna för att jag skall kunna boka ett par ståplatsbiljetter. Får hoppas att det finns ett par biljetter kvar då man får pengar den 26:e. Om man ändå hade haft råd skulle man köpt ett årskort!

I morgon hoppas jag på en stor premiärpublik. Låt oss hoppas på strax över 2 000 förväntansfulla Boisare på läktarna. Men självklart vore det kul även om Sundsvall kan få ett antal supporters på läktaren. Jag gissar på att det blir 2 109 personer i morgon.

Inga kommentarer: